My Entry 'Lagenda Selepas Mahsuri' - Qila Sulaiman

Tuesday, January 1, 2013

My Entry 'Lagenda Selepas Mahsuri'

assalamualaikum...
memang tak di nafikan ,, tahun 2012 memang banyak kenangan ,manis pahit dan gula dan masam :)
 masam & pahit akan terus melekat di kehidupan ..dan menjadi pengajaran utk segala2nya 
dalam diary Qila initentangaku-initentangaku.blogspot. banyak entry ttg arwah yasmin hunwick
bukan ingin mencari populariti atau pon mengejar higher view 
memang cerita penuh makna ..dan xpenah menyesal membuat ttg entry arwah min

untuk entry 'LAGENDA SELEPAS MAHSURI' view count entry ini sebanyak 83145 mungkin entry Qila yang lain hanya 1000 900 800 dan kebawah ...memang entry ini juga ramai blogger yang lain mengambil sedikit info didalam entry Qila..ada yang meminta izin ada juga yang tidak meminta izin tapi xpa semua tuh utk tatapan umum ..
 
if ada korang terbca entry Qila kali ini Qila nak minta tolong ,tolong sent link entry yang korang penah updte tentang arwah..Qila nak baca ..

Dan Qila juga telah ubah suai dalam entry 'LAGENDA SELEPAS MAHSURI' update sedikit sbb ada org tanya Qila siap arwah yasmin dan mcm mana boleh minggal ..baca laa 

TANK QIUUUUUUUUUUU:)



2 comments:

  1. mmg di akui jga, entry berkaitan YJH mendapat rating tinggi..namun kami menulis sekadar luahan bukan mencari populoriti..baca dan renungi sendiri....cayalah Qila...

    ReplyDelete
  2. Salam sejahtera semua pembaca, sebagai bapa Arwah Yasmin saya amat bersyukur kiranya kisah arwah dapat mengubah individu ke arah kebaikan. Kelmarin seorang rakan yg mengenali kami sejak arwah kecil komen yg saya nampak keletihan + down....saya menjawab yg saya amat merindui arwah anak saya. Dia berkata "you should be proud of arwah" ...."my daughter is a changed person now as she follow arwah's blog and other related updates".

    On 23rd of this month my whole family akan berangkat ke tanah suci bagi mengerjakan Umrah. One of my main mission - doa kepada yang Maha Esa segala kebaikan untuk arwah Yasmin..."Ya Allah gantikan kehilangan anakku dengan keimanan sehingga akhir hayatku"

    I will not forget to doakan kesejahteraan anda yg berdoa kepada anak saya - Arwah Yasmin Johan.



    ReplyDelete