Received Tshirt Yasmin Hunwick From Someone - Qila Sulaiman

Saturday, December 8, 2012

Received Tshirt Yasmin Hunwick From Someone


assalamualaikum ...mesti semua tertanya2 kan sapa yang post dkt Qila ..baju ini ? cuba semua teka ?





haaa salah laa bukan yang anda sangkakan ini org yang anda patut sangkakan..:D

http://www.facebook.com/amirulazrilaloy.azmai
Terima kasih bebanyak kamu sangat baik even kita xpernah bersua muka..may allah bless you..sorry amirul  ,Qila curi gambar kamu

Tshirt tersebut dia punya keja la baikkan org nyaa ,,yang lain jgn salah faham bila die buat baju tuh ..bukan untuk apa tetapi utk mengenangkan arwah min ...arwahmin juga menjadikan kita yang hidup didunia lebih kenal erti persahabatan..walaupun semua hanya dialam siber tapi kami semua ibarat 1 keluarga sentiasa memberi sokongan kepada keluarga min..


Buat aunty saz 
Qila terlihat post aunty yang kali ini amat la menyentuh jiwa,aunty saz amat lah tabah sekali, makin hari makin ramai diterritory mengenali arwah ..juga mungkin hati aunty setiap hari akan dipenuhi kesedihan ,kegembiraan dan kesyukuran krna doa2 buat arwah xpernah berhenti..setiap detik yang berlalu pergi semangat aunty mesti makin kuat kan utk membesarkan anak2 aunty yang lain mereka perlukan aunty ,memerlukan seseorang yang boleh dibuat contoh untuk mereka mempunyai semangat selepas perginya kakak kesayangan mereka...ARWAH YASMIN J HUNWICK 



alfatihah 








2 comments:

  1. kak qila, boleh follow kita balik kat blog? we pernah tweet on twitter^^ anyway, nice la t-shirt!

    ReplyDelete
  2. Setiap kali saya membaca Blog tentang arwah, sedih rasanya meski saya tidak mengenalnya secara langsung. saya baru mengetahui tentang arwah setelah hampir setahun pemergiannya. Blog Arwah "Her Illution", saya selalu membacanya. setiap kata yang ia taip dahulu saya baca, seakan ia masih ada di dunia.

    Sungguh beliau memberi infak bagi kita semua termasuk saya, memberi dampak positif bagi saya.

    for Yasmin J Hunwick "thanks, I will always give a prayer to you ...."

    ReplyDelete