Cerita Malam - Qila Sulaiman

Thursday, September 13, 2012

Cerita Malam

cerita zaman remaja yang sangar kelakar .. 3 org 1 bilik malam malam duk recall pasal kebodohan atau something yang ANEH ..aku azulia & finas memang wayer putus sejak zaman remaja n kanak2 ..


finas   * emm .! dulu aku suka bau UBAT GEGAT atau lebih kuno ubat lipas..siap ambik duk cium sambil  tido ..hingga la semakin hari semakin kecik ..wangi laa..sampai mak aku marah le..

azulia sampuk tanpa minta izin    * (hey apasal aku over nie lantak die la die nk minta izin ke x T.T )
  ha !! aku pon suka dulu dkt jamban byk gila gantung ubt gegat tu setiap kali berak mesti aku duk dlu duk cium buat gegat tu haha ..bila org nak masuk aku kuar dari jamban pas org kuar aku masuk blik ewww lia ! kotoq la :D

ahaks ! aku plak lagi gila     ..... time kecik2 aku heran putih2 cm bola2 tu apa selalu sangt jumpa ..one day aku berani kan diri ambik n cium pas cium xpuas hati sebab bau sedap ambik dkt kan dgn mulut ! andddddddd sua lidah ...werrrrrrrrkkkkkkkkkkkk sambil (sambil buat muka terpenyek )
ya allah apa benda nie ..sumpah kelat !
adik2 ini la ubt gegat :D


yes petrol ! paling suka bau ..sampai lali ...finas ckp die penah ambik setitik pertol  and ciummmm  giler doe! aku &azulia suka bau dari jauh sbb bau enak je :)
sila cuba ! hey aku lawak je 

No comments:

Post a Comment