sijil pelajaran malaysia 2012/saat2 getir/sms results - Qila Sulaiman

Tuesday, March 20, 2012

sijil pelajaran malaysia 2012/saat2 getir/sms results

alomok ! hidup ini sangat ngeri ! perlu kah ada sijil pelajaran malaysia atau lebih hot people said SPM ? perlu kah perlu kah ? oush damn ! wah abah aku dah cakap kalau teruk u dont ever come back ! naya hidup aku tapi aku tahu abah aku hanya dalam kepura_puraan xkan la nk halau anak die yg cute lg comel ni (angkat bontot la aku nie) dlm ketakutan kedeberan sempat lagi aku nak update blog aku yg xberapa nk berhot nie ye la kita bukan macam hanis jalikha maria elena fatin liyana ! i just hamster demok J

           hoping my result okkkk ! but i xberapa fikir sgt dapat or something else! just tawakal and chill haha (tipu saja la tu) 

      perkara yang terjadi apabila memikirkan tentang result spm
 1: rasa meloya
2 : tidak senang duduk
3 : sakit perut berterusan
4 : tangan mengeletar
5 :  tiada perasaan untuk ketawa
6 : macam nk terjun bagunan 40 tingkat
7 : xda selara makan
8 : kalau bole rasa macam xmau ambik result
9 : hidup gelisah
10 : mula terfikir kenapa perlu ada exam dlm dunia nie arggggggg damn

Cara –cara sms keputusan spm

Type SPM jarak no.k/p jarak angka giliran hantar ke 15888
Semoga Berjaya budak2 spm J !! chaiyok2


sumpah aku tension and pening !! ##

No comments:

Post a Comment